dodge challenger
VÕIMSAD MUSKLID
Challenger SRT® Hellcatile pakutakse nüüd ka laiemate rehvide kasutamist võimaldavat paketti Widebody, nii et „põrgukass“ põrmustab vaataja lisaks võimsusele ka endisest vihasema välimusega.

TÄNAVAD VÕETAKSE TORMIJOOKSUGA
Istu autosse, kinnita turvavöö ja hoia kõvasti kinni. Challenger pakub uskumatut sõidukogemust, nihutades piire nii kiiruse kui ka juhitavuse osas.
- Baasmudelit veab 3,6-liitrine V6-Pentastar.
- Veel on valikus kolm V8-mootorit: 5,7-liitrine HEMI®, 6,4-liitrine HEMI® ja kompressoriga 6,2-liitrine HEMI® SRT HELLCAT.
- Võimsaim mootor on tavaseades 717-hobujõuline HELLCAT.
- Kuid „põrgukassi“ suurimat mootorit saab tellida koguni 808 hobujõuga.

KUULSATE EELKÄIJATE JÄRELTULIJA
Moodne Challenger on tuntud eelkäijate pärandist üdini läbi imbunud – alates iseloomulikust kerekujust ja lõpetades nelja ümmarguse esilaternaga, millest sisemised töötavad võimsamatel versioonidel küll hoopis õhuvõtuavadena.
SILMAPAISTEV KA SEESTPOOLT
Challengeri interjöör keskendub tähtsaimale – juhile, ent on sellest hoolimata omasuguste hulgas üks ruumikamaid, võimaldades sohvril kaasa võtta neli meeskonnaliiget, kui jutt käib laupäevasele kiirendusvõistlusele minekust.

NUTIKAS ÕIGETES KOHTADES
Tehnoloogia eraldab liidrid järgijatest ning muudab paremat kasutajaliidest ja enamat meelelahutust pakkuva muskelauto veelgi ihaldusväärsemaks.

EDUMEELNE TEHNOLOOGIA
Teie digitaalne assistent on vaid kerge puudutuse kaugusel. UCONNECT®-nimelise kasutajaliidese vahendusel saate ühendada Chargeri infolustisüsteemiga enda telefoni, leida mälupulgalt lemmiklaulud ning palju muud ja kõik see on tehtav kiirelt reageeriva puutetundliku ekraani vahendusel.

NUTIKAM VIIS SÕITMISEKS

Challenger annab juhi käsutusse edumeelse tehnoloogia, mis teeb sellest ideaalse reisikaaslase, mis võimaldab katta väsimust tundmata pikki vahemaid.
JÄLGI MÄNGU

Näidikupaneelis olev seitsmetollise diagonaaliga infoekraan võimaldab jälgida olulisi parameetreid – näiteks kütusekulu – ja seadistada sõiduki käitumist.
TARK MEES TASKUS

Navigatsioonisüsteemi UCONNECT 4C NAV soetanud, leiate autost 8,4-tollise diagonaaliga puutetundliku värvimonitori, mis manab navigeerides ekraanile ruumilise kaardi.
Võimekas ihukaitsja
aks sooritusvõimele on Challengeril ka edumeelne turvavarustus ning kui teil tuleb tihti sõita libedates oludes, tasub „põrgukassi” asemel kaaluda nelikveolise Challengeri soetamist, mida pakutakse SXT- ja GT-varustustasemetel.
